Od roku akademickiego 2017/18 WMiI UJ obejmuje swoją opieką najbardziej uzdolnionych matematycznie uczniów liceów głównie z Polski południowej, przydzielając licealistom tutorów, którzy pomogą im w rozwoju ogólnej kultury matematycznej. Tutoring opiera się na indywidualnych spotkaniach i zdalnym kontakcie. Nabór do tutoringu jest prowadzony w sposób ciągły. W celu zgłoszenia ucznia do tutoringu prosimy jego nauczyciela szkolnego o kontakt mailowy.
Tutoring jest skierowany do uczniów o najwyższym potencjale matematycznym, udokumentowanym wybitnymi osiągnięciami, dla których tradycyjne kółka zainteresowań oraz warsztaty olimpijskie są już niewystarczające.
Kontakt: Dominik Burek, dominik.burek[at]uj.edu.pl
Uczniowie objęci tutoringiem w roku akademickim 2021/22
imię i nazwisko | szkoła | tutor |
Bartłomiej Bychawski | ZSA PWr we Wrocławiu | Andrzej Czarnecki |
Mateusz Gabzdyl | V LO w Bielsku-Białej | Tomasz Kobos |
Bartosz Głowacki | I LO w Piotrkowie Trybunalskim | Tomasz Kobos |
Jan Gurgul | V LO w Krakowie | Marcin Kulczycki |
Andrzej Jabłoński | LO ss. Prezentek w Rzeszowie | Patryk Pagacz |
Kosma Kasprzak | V LO w Krakowie | Dominik Kwietniak |
Maja Kokot | V LO w Krakowie | Łukasz Kosiński |
Piotr Kuc | I OLA w Kielcach | Patryk Pagacz |
Michał Kwiatkowski | I LO w Piotrkowie Trybunalskim | Tomasz Kobos |
Michał Lipiec | V LO w Krakowie | Grzegorz Kapustka |
Michał Mańka | VIII LO w Katowicach | Sławomir Dinew |
Korneliusz Obarski | PLO w Lublinie | Grzegorz Kapustka |
Kacper Paciorek | V LO w Krakowie | Grzegorz Kapustka |
Mateusz Pałucki | I LO w Piotrkowie Trybunalskim | Tomasz Kobos |
Gabriela Pietras | V LO w Krakowie | Marcin Kulczycki |
Jan Radomiński-Lasek | V LO w Krakowie | Łukasz Kosiński |
Mateusz Rajs | V LO w Krakowie | Marcin Kulczycki |
Mikołaj Rams | V LO w Krakowie | Romuald Janik |
Krzysztof Salata | V LO w Krakowie | Marcin Kulczycki |
Konstanty Smolira | PLO w Lublinie | Grzegorz Kapustka |
Adam Socha | I LO w Krośnie | Łukasz Kosiński |
Marcin Wykpis | VIII LO w Katowicach | Sławomir Dinew |